2014. február 3., hétfő

Sültcsirkés tésztasaláta

A mai nap sem volt túl rövid. Egy újabb hétfő. Ez mindenkinek nehéz. Főleg úgy, hogy a hét végén bál is szerepelt a programban. Ezeket már nem veszem olyan könnyedén, mint tini koromban. Hú ez most nagyon öreges mondat volt. Szóval az utóbbi időben nem bulizunk olyan gyakran, mint a gyerekek születése előtt. Nem is meg a regenerálódás olyan könnyedén. Így a hétvégén nem sokat főztem. Ellenben sütöttem, amit végül nem fotóztam le, így egy későbbi sütés alkalmával kerül majd csak ide az alkotás receptje. 
Most azonban a mai alkotásról. Ma azt gondoltam, meleg vacsora lesz. Nem egészen úgy alakultak a dolgok, ahogyan elképzeltem. Már a sütőben volt a csirke, mikor Sz. a szomszédból beugrott hozzánk, hogy hoztak desszertet, amit megehetnénk közösen. Nem nagy dicsőség, de desszertet vacsoráztunk. A vacsora pedig átnapolódott holnap ebédre.



Hozzávalók:
  • 6db csirke alsócomb
  • 2 ág rozmaring
  • 5 dkg vaj

  • 40 dkg száraz tészta
  • 1/2 gránátalma
  • 2 marék dió
  • 1 db avokádó
  1. A csirkecombokat sózom, mellé rakom a  vajat és a gránátalmát, lefóliázom, sütőbe rakom 250 °C-ra
  2. Megfőzöm a tésztát
  3. A csirkecombokat készre sütöm, majd lecsontozom
  4. A főtt tésztát, és a húst összekeverem a hús sütőtáljában. 
  5. Hozzáadom az avokádót, diót és a gránátalma magokat.
  6. Tálalom











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése